Nu este o glumă! Cătălin Muntean s-a supărat zilele acestea și, pe bună dreptate, a decis să se ia de gât cu Compania APA Brașov.
Nu este pentru prima dată când APA dă cu stângu-n dreptu`. Locuitorii au așteptat mult timp până a fost inaugurat tronsonul Brașov – Codlea, ca apoi să depășească termenul scadent pentru execuția bazinului de pe Mărul Dulce. În timp, tot cetățeanul a avut de suferit când a crăpat conducta de apă în Hiroshima (Centrul Civic), în condițiile în care conducta nu are voie să treacă pe la suprafață. Mai zilele trecute conducta a bubuit din nou pe la podul Bârsei… Calitatea apei este mult sub nivelul celei pe care a avut-o Codlea înainte, iar exemplele pot continua.
Vis-a-vis de calitatea apei furnizate de către Compania APA, de sistemul defectuos de facturare, de stângăciile celor de la APA, dar mai ales ca urmare a numeroaselor sesizări venite din partea cetățenilor care sunt indignați de modelul „paușal” prin care cetățenilor li se facturează din burtă pe timp de iarnă servicii precum „spălatul mașinii” cu 6-8 m3/lună, primarul a făcut o adresă către compania APA Brasov prin care cere directorului general Dorin Fătu să dispună o analiză temeinică și să găsească soluții pentru remedierea tuturor problemelor.