Consultantul de imagine, Aura Anghel: ”Pandemia ne schimbă look-ul și preferințele vestimentare. ”

0
1.397 vizualizari
views

Propriul stil vestimentar este imaginea cu care ieșim în lume. Metaforic vorbind este ”cartea de vizită” pe care o prezentăm celorlalți atunci când îi întâlnim fie la  evenimente speciale, la locul de muncă sau în cercul de prieteni. Impresia pe care o lăsăm în urmă face diferența.

Accesoriile și modul cum ne îmbrăcăm spun o poveste despre noi, ne pot ajuta să transmitem naturalețe, bun gust sau ne pot duce foarte ușor în zona ridicolului, mai ales atunci când e încăpățânăm să ținem pasul cu moda și alegem haine care nu ne avantajează silueta sau nu sunt în ton cu atitudinea noastră.

Așa se face că, în anul pandemiei, consultanța de imagine este tot mai căutată. Odată ce s-au deschis saloanele de înfrumusețare, după ieșirea din starea de urgență, programările au umplut agenda stiliștilor.

Însă, în afară de schimbarile de look, pandemia i-a determinat pe clienți să devină mai puțin încrezători în gusturile proprii. Fie ca este vorba despre doamne sau domni, tot mai mulți apelează la serviciile consultanților de imagine.

Aura Anghel, consultant de imagine și fondatoarea singurei academii de fashion din România  este de părere că pandemia a adus schimbări majore în ceea ce privește look-ul, dar mai ales stilul clienților. Unii au devenit mult mai pretențioși, iar alții mult mai îndrăzneți întrucât atunci când trebuie să-și schimbe garderoba mulți vor să meargă pe încrederea și mâinile unui personal-shopper.

Aura Anghel, consultant de imagine: ,,Un profesionist va știi ce i se potrivește clientului. Ce face un consultant de imagine? Este responsabil de transformarea persoanei în cauză. Clientele uită de ce aveau  în dulap și asta pentru că noua garderobă capătă un alt sens. Eu îmi ajut clienții să-și cumpere piesele vestimentare ideale, merg cu ei prin magazine, alegem împreună și am grijă la culori, linii etc. Frumusețea înseamnă imagine, iar totul se rezumă la forme și culori”.

Cerințele clienților sunt radicale, însă cel mai important este ca ei să-si cunoasca stilul. Anul acesta culoarea care predomină este albastru, iar moda și comunicarea non-verbală sunt strâns legate între ele atunci când vrem să arătăm foarte bine.

De asemenea, cei care și-au schimbat deja stilul, după ce au ales să meargă la un consultant de imagine pentru a-i ajuta să-și aleagă ținutele, spun că au redus cheltuielile  la jumatate. Mai mult, ei au economisit și timp.

Cei care vor să apeleze la un consultant de imagine trebuie să stie ca prețul pornește de la 80 euro/h.

 

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic