Primăria Codlea a implementat proiectul de digitalizare a aparatului administrativ prin lansarea platformei ConectX. Acest demers are două obiective principale: eficientizarea serviciilor și comunicarea transparentă dintre administrație și cetățean, cu scopul declarat de eliminare a birocrației.
Astfel, prin crearea unui cont de utilizator, orice cetățean din municipiul Codlea poate accesa platforma digitală a primăriei pentru rezolvarea unei game diverse de servicii: solicitări, adrese, depunere de declarații, etc.
Acest proiect s-a realizat prin linia de finanțare POCA (Program Operațional Capacitate Administrativă).
Pașii care trebuie urmați sunt următorii:
1. Accesați site-ul www.municipiulcodlea.ro;
2. Click pe Primăria Online;
3. Click pe codul QR;
4. Sunteți direcționați pe www.conectx.net;
5. Click pe „Înregistrează-te” (există opțiunile persoană fizică sau persoană juridică unde completați nume, prenume, email și bifați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor personale conform Termenilor și condițiilor și Politicii de confidențialitate;
6. Click pe „Trimite solicitare”;
7. Pentru a continua înregistrarea veți primi informații în cel mai scurt timp pe adresa de email;
8. Intrați pe email și deschideți mesajul primit de la ConectX și dați click pe „Continuă înregistrarea”;
9. Se deschide o fereastră unde trebuie să completați CNP-ul, numărul de telefon și trebuie să încărcați o fotografie cu unul din documentele: CI/BI/Pașaport. Bifați apoi cele două căsuțe și dați click pe „Trimite”;
10. Se deschide o fereastră unde sunteți informați că al dumneavoastră cont este în proces de validare, iar după validare veți primi datele de acces pe email;
11. Verificați emailul primit și urmați instrucțiunile care vă sunt date.