Bârsa Prod 2012 Cooperativa Agricolă angajează asistent manager

0
754 vizualizari
views

Barsa Prod 2012 Cooperativa Agricolă caută Asistent Manager! Care sunt cerințele pentru ocuparea postului și ce oferă angajatorul?

Secretara – Asistent Manager

Dorim extinderea echipei cu o persoana de sex feminin pentru functia de secretară – Asistent manager

Cerinte:

– studii superioare preferabil profil juridic sau economic;

– minim 1 ani experienta intr-o pozitie similara;

– cunoștințe de operare PC și de utilizare a pachetului Office;

– cunostinte de secretariat;

– capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;

– capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;

– capacitate de a respecta termene limita;

– atentie catre detalii;

– placere si abilitate de a invata lucruri noi;

– responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;

-persoana flexibila si rezistenta la stres

– persoana responsabila, comunicativa si de incredere

– aptitudini organizatorice, proactivitate si planificare

Alte competente:

– Abilitati excelente de comunicare

-Atentie distributiva si capacitate de concentrare

– Persoana disponibila unui orar de lucru prelungit.

– Prezenta agreabila;

-Vor fi selectate doar CV-urile insotite de poze.

RESPONSABILITATI :

– Realizarea formalitatilor in ceea ce priveste noii angajati si angajatii ce parasesc compania;

– Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;

      – sortare si distribuire corespondenta;

      – redactarea corespondentei, hotarari si decizii emise de conducerea societatii;

      – asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;

      – preluarea apelurilor telefonice;

      – activitati de protocol;

       – tine evidenta registrelor de intrare/iesire a documentelor;

      – relatia cu furnizorii de servicii 

      – alte activitati specifice postului;

– Elaborare si redactare rapoarte, contracte comerciale, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;

– Mentinere relatiilor cu clientii, banca si alte institutii ( Agentia de Protectie a  Mediului; Directia Sanitar Veterinara etc. );

– urmareste valabilitatea autorizatiilor emise de institutiile statului ( DSV, APM,SGA) si intocmeste documentatia necesara emiterii/prelungirii acestora;

– urmareste valabilitatea documentelor parcului auto al cooperativei ( autorizatii DSV,  RCA, ITP, Rovinieta) si discuta cu furnizorii de servicii pentru prelungirea acestora;

-permis de conducere categoria B.

Daca ai abilitatile necesare si vrei sa ni te alaturi, te rugam sa ne trimiti un CV sau sa ne suni pe numarul de tel/whatsapp: 0743 111 111 

email: cooperativabarsaprod@gmail .com

Pachetul salarial este format dintr-o suma fixa care va fi stabilita in functie de pregatirea fiecaruia, valoare cuprinsa intre 2500lei si 3000 lei net si alte beneficii salariale bazate pe performanta.

Tractari Auto Brasov
Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic