Bârsa Prod 2012 Cooperativa Agricolă angajează asistent manager

0
752 vizualizari
views

Barsa Prod 2012 Cooperativa Agricolă caută Asistent Manager! Care sunt cerințele pentru ocuparea postului și ce oferă angajatorul?

Secretara – Asistent Manager

Dorim extinderea echipei cu o persoana de sex feminin pentru functia de secretară – Asistent manager

Cerinte:

– studii superioare preferabil profil juridic sau economic;

– minim 1 ani experienta intr-o pozitie similara;

– cunoștințe de operare PC și de utilizare a pachetului Office;

– cunostinte de secretariat;

– capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;

– capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;

– capacitate de a respecta termene limita;

– atentie catre detalii;

– placere si abilitate de a invata lucruri noi;

– responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;

-persoana flexibila si rezistenta la stres

– persoana responsabila, comunicativa si de incredere

– aptitudini organizatorice, proactivitate si planificare

Alte competente:

– Abilitati excelente de comunicare

-Atentie distributiva si capacitate de concentrare

– Persoana disponibila unui orar de lucru prelungit.

– Prezenta agreabila;

-Vor fi selectate doar CV-urile insotite de poze.

RESPONSABILITATI :

– Realizarea formalitatilor in ceea ce priveste noii angajati si angajatii ce parasesc compania;

– Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;

      – sortare si distribuire corespondenta;

      – redactarea corespondentei, hotarari si decizii emise de conducerea societatii;

      – asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;

      – preluarea apelurilor telefonice;

      – activitati de protocol;

       – tine evidenta registrelor de intrare/iesire a documentelor;

      – relatia cu furnizorii de servicii 

      – alte activitati specifice postului;

– Elaborare si redactare rapoarte, contracte comerciale, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;

– Mentinere relatiilor cu clientii, banca si alte institutii ( Agentia de Protectie a  Mediului; Directia Sanitar Veterinara etc. );

– urmareste valabilitatea autorizatiilor emise de institutiile statului ( DSV, APM,SGA) si intocmeste documentatia necesara emiterii/prelungirii acestora;

– urmareste valabilitatea documentelor parcului auto al cooperativei ( autorizatii DSV,  RCA, ITP, Rovinieta) si discuta cu furnizorii de servicii pentru prelungirea acestora;

-permis de conducere categoria B.

Daca ai abilitatile necesare si vrei sa ni te alaturi, te rugam sa ne trimiti un CV sau sa ne suni pe numarul de tel/whatsapp: 0743 111 111 

email: cooperativabarsaprod@gmail .com

Pachetul salarial este format dintr-o suma fixa care va fi stabilita in functie de pregatirea fiecaruia, valoare cuprinsa intre 2500lei si 3000 lei net si alte beneficii salariale bazate pe performanta.

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic