Magazinul cu o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi a fost rebranduit în formatul Auchan City.
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 17 zile şi a constat în reorganizarea suprafeţei de vânzare, extinderea unor raioane, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor şi introducerea comerţului Auchan, de tip discount. Unul din cei mai mari vanzatori de produse la vrac: de la detergenti, balsami de rufe, cea mai mare zona de produse vrac cu cafea, dulciuri, condimente, paste fainoase, fructe uscate, cea mai mare zona din Transilvania cu produse vrac congelate. Cea mai mare zona de carmangerie de unde se poate achizitiona atat la bucata cat si la kilogram, pretul pe kilogram fiind acelasi la ambele moduri de ambalare. S-a restrans zona de Nonfood in favoarea raioanelor de cosmetice si detergenti, unde gama de produse este foarte vasta si diversificata, cu produse prim- pret de foarte buna calitate. Auchan City Braşov cuprinde 40.000 de produse din care peste 2.500 sunt marca proprie Auchan.