Asfalt batut cu lopata si pista de biciclete pe mijlocul soselei

8
1.789 vizualizari
views

Se lucreaza prin oras, municipalitatea zoreste lucrari ce ar fi trebuit sa fie de mult timp terminate, insa cum numai in Codlea se poate intampla pe ultima suta de metri, trotuarul de pe Str. Garoafelor colt cu Str. Libertatii a fost asfaltat in bataie de joc. Covorul de asfalt turnat a fost batut cu lopata. A fost prima sesizare primita din partea cetatenilor.

Cea de a doua se refera la dungile albe trasate aproape de mijlocul drumului pe toata strada Laterala, in incercarea de a delimita o pista de biciclete pe ambele sensuri de mers. O fi buna ideea, si intentia, dar pe unde vor trece masinile cand toata lumea parcheaza pe ambele parti ale soselei? Intrebare pertinenta, caci nu ai voie sa calci linia continua ce delimiteaza zona pe unde circula bicicletele de zona pentru masini. Am intrebat locuitorii de pe strada respectiva, multi dintre acestia nici nu stiu „pentru ce a fost mazgalita strada” , „credeti ca vor merge copiii pe biciclete dupa dungile alea”?

Si nu in ultimul rand, astazi am observat solutia care a fost gasita la o mai veche sesizare facuta cu privire la gaura care este pe cale sa devina un crater in plin DN1, la intrarea in sensul giratoriu de la Cetate Codlea. Aceasta, datorita surparii covorului de pietris a lasat un spatiu interior de aproximativ 2-3 m. Solutia, un semn ciudat pe post de pilon, pe care soferii sunt nevoiti sa il ocoleasca, in asteptarea masinii care va fi inghitita intr-o buna zi de pamant.  Lucruri de mantuiala facute de oameni iresponsabili.

No comment

CLICK pe imagini pentru marire

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

8 COMENTARII

  1. Cand au pus tampenia aia? azi? ca eu azi nu am mai trecut pe acolo. Fu*** neamu`n p…a de prapadit ca am luat groapa aia fara sa vreau de vreo 2-3 ori de imi era mila de masina.

  2. Este prea mare locul facut pentru biciclete. Ajungea si numai jumatate. Daca copii nu merg cu bicicleta pe dungile alea nu este problema primariei. Si oameni trebuie sa invete sa se compoarte cum trebuie si sa se tine de anumite reguli. Nu intotdeauna dat vina pe primarie.

  3. Referitor la pistele pentru biciclişti:
    Acum o lună, când m-am „convertit” la biciclism, am lansat şi proiectul „Codlea pe biciclete”. E bine că primăria a luat proiectul în serios !!! Dar ieri, nefiind prin zonă când au început trasarea, mi-am dat seama când am văzut grozăvia că habar n-am cum trebuie folosită pista sau pistele. Aştept încă instrucţiunile de folosire….

  4. Nu este vina neaparat a Primariei.. Nu trebuie sa aratam cu degetul tot timpul spre ”ea”. Daca veneau bugetarii din Primarie sa traseze linii atunci era in totalitate vina lor.. Am auzit ca pe strada accea vor trece tiruri? Aseara am probat si eu pista:D.. Si ma ingrijoreaza faptul ca intr-un loc este atat de mic locul lasat pentru masini, incat este mai mic decat cel pentru biciclete.. Ciudat..

  5. Dupa cate stiu eu, pt pistele de biciclete aflate pe carosabil, sunt norme care trebuiesc respectate. Mai mult, pistele pentru biciclete, trebuiesc si marcate prin Indicatoare pe stalp si pe carosabil. Pana una alta, HAI SA NE BUCURAM CA SE REGLEMENTEAZA mersul cu bicileta care duce la micsorarea numarului de accidente in care sunt implicati biciclisti, iar cand vor fi traseele gata si indicatoarele vor fi puse, ne vom lamuri cu totii. Bineanteles ca educatia biciclistilor este f importanta. Fiindca degeaba ai pista trasata daca nu este folosita corespunzator. Amenzile pt biciclisti, in tarile vestice, sunt identice celor pe care le primesc coducatorii auto (vorbit la mobil, condus in stare de ebrietate, pe sens invers de circulatie etc) si punctele se aduna celor de pe carnet auto.

  6. Iar problema parcarii pe carosabil …
    Hai sa-i spunem asa: primaria si-a facut de cap cu firma care ridica masinile, iar proprietarilor masinilor le este lene sa intre cu masina in curte sau in garaj si o lasa in sosea (unde apuca pe ambele parti ale carosabilului incat trebuie sa faci slalom pe sosea daca o treci de la un capat la altul … aici lipsind semnele de circulatie care indica unde este voie sa parchezi).

  7. Lucrarile facute de mantuiala trebuiesc pedepsite de primarie. Primaria nu pune asfalt, ci lasa o firma sa puna asfaltul printr-un contract. DACA ASFALTUL NU ESTE PUS CORESPUNZATOR (nenivelat si „batut cu lopata”) PRIMARIA NU TREBUIE SA PLATEASCA MUNCA FACUTA PROST (alfel vor costa in viitor reparatiile). Asa face orice gospodar la el acasa, daca meseriasii nu-si fac munca ii trimiti acasa si reziliezi contractul.

  8. Sint un locuitor al stazii Laterale,momentan plecat,dar locuind pe strada cu pricina inevitabil mam lovit de o gramada de probleme in consecinta am ajuns la concluzia ca nu traim in secolul acesta si nu facem parte nici din uniunea europeana dar o sa simplific doleantele mele si am sa va intreb asa,domnilor vecini/locuitori ai strazii laterale si edili ai orasului va tot laudati de alungul timpului cu vacante peste tot in lume in locuri frumoase si civilizate,cum va lasa constiinta aia constipata sa parcati asa autoturismele resp pe partea stinga nu sinteti singuri pe strada laterala ca si in trafic defapt,iar edilii nostri cu viziuni limitate in 3 metrii puneti niste semne de circulatie va rog nu sint asa de scumpe sa dirijati va rog turma de ………… care circula pe contrasens argumentind ca in lipsa semnelor restrictive care indica care sint sensurile de mers formeaza un haos exact ca cel care au luat parte peste tot pe unde au UMBLAT sau NU si nu au invatat sau copiat nimic daramite sa creeze ei ceva ptr siguranta lor si al copiilor domniilor sale,poate din cind in cind mai trece pe drumul ala un nebun ca mine care niciodata nu respecta viteza legala si dupa producerea unui eveniment o sa ne uitam ca boii la poarta…………primariei deci disciplinativa mentalitatea daca o aveti domnilor codleni.

Comments are closed.