Digitalizarea a fost implementată cu succes la Primăria Codlea, prima administrație publică din județul Brașov care a dat în funcțiune sistemul integrat, exclusiv online, în care cetățeanul, îndiferent de natura solicitării pe care o are, nu trebuie să meargă la primărie și poate obține atât documente cât și răspunsuri online.
Acest sistem este benefic mai ales pentru cei care sunt plecați din țară și au nevoie de diferite documente, dar și pentru cei familiarizați cu mediul online.
Sistemul pare să fie simplu și prietenos de utilizat. Tot ce trebuie să faci ca utilizator este să trimiti o solicitare pentru înregistrarea unui cont, iar platforma (odată ce contul va fi aprobat) te va direcționa unde ai nevoie. Mai mult de atât, utilizatorul poate urmări traseul solicitării depuse, indiferent că vorbim de un certificat sau de o altă cerere. Eliberarea documentelor va conține semnătură electronică digitală.
Foarte rapid se pot rezolva, spre exemplu: declarațiile impozit auto, certificat de atestare fiscală, declarațiile de impozit clădiri sau parcare, cereri de scutire sau trasfer auto, dar și declarații pentru scoaterea din evidență a mijloacelor auto.
https://municipiulcodlea.ro/index.php/ro/administratie/primaria-online
Primăria Online dispune și de un COD QR pentru facilitarea rapidă de pe orice device mobil.