Compania APA asigură continuitatea serviciilor! Orice tip de document se trimite numai online! Asigurăm continuitatea serviciilor noastre pe toată perioada în care este decretată stare de urgenţă în România. Din punct de vedere tehnic, realizăm următoarele:
• furnizăm apă potabilă non-stop
• întreţinem sistemul de canalizare
• epurăm apele uzate
• intervenim în caz de avarii la reţelele de distribuţie
Pentru procesul comercial, asigurăm aceleaşi servicii, doar că ne mutăm în mediul on line. Iată ce aveţi de făcut în această perioadă:
• Cererile de contractare, cele pentru obţinerea avizelor, sesizările și reclamațiile se trimit pe adresa clienti@apabrasov.ro, primesc număr de înregistrare şi sunt tratate corespunzător de către colegii noştri
• Facturile pot fi plătite, prin următoarele mijloace de plată: debit direct pentru clienţii care au cont bancar deschis la BRD, ING Bank şi BCR; la bancomatele BRD (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BRD; la bancomatele BCR (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BCR;
• De asemenea, vă stăm la dispoziţie pentru plata on line a facturilor şi emiterea facturii în sistem electronic prin aplicaţia Contul Meu – disponibilă pe www.apabrasov.ro;
• Aplicaţia ApaBrasov-mobile vă asigură suportul pentru operaţiunile comerciale (transmitere autocitire, factura electronică, plata online)
• Orice întrebare aveţi, sesizare sau reclamaţie, o puteţi adresa telefonic la numărul disponibil non – stop: 0268/926
Vă asigurăm că activitatea Companiei Apa nu va fi întreruptă şi că ne vom menţine calitatea serviciilor la acelaşi nivel!
Vom reveni cu detalii legate de aspecte tehnice sau comerciale ale funcţionării departamentelor noastre.
Găsiţi răspunsuri şi informări pe www.apabrasov.ro şi pe pagina oficială de Facebook.
Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă dorim multă sănătate!
Compania APA