Să fim conducători auto responsabili – Sondaj de opinie

7
803 vizualizari
views

Deseori suntem nemulțumiți de  atitudinea agenților de la poliția rutieră, indiferent că suntem îndreptățiți sau nu, însă de cele mai multe ori ne simțim supravegheați și condamnăm radarele instalate “la mica ciupeală”, acolo unde conducătorul auto tinde să apese pedala de accelerație și își fură o amendă pentru depăsirea limitei de viteză cu câțiva kilometri amărâți. Bodogănim și-i sugerăm agentului de la rutieră să își facă treaba și prin alte părți, acolo unde în mod normal acesta ar trebui să fie.

Dar unde? Poate în zona Lidl din Codlea? Readucem în atenția cititorilor noștri o mai veche problemă, aceea a respectării semnificației indicatoarelor din trafic pe raza municipiului, cu precădere în zona în care doamnele și domnii posesori de permis auto se grăbesc să traverseze între Lidl și Penny, ieșind din parcarea primului supermarket  direct peste axul drumului, că sigur nu este nimeni care să observe trecerea peste linia continuă, cu toate că există și un indicator obligatoriu la dreapta.  La fel procedează alți conducători auto care, venind dinspre centru, nu mai intră în sensul giratoriu chiar dacă până la acesta sunt 50 m. Și mai și semnalizează intenția, iar dacă au norocul ca din sens invers să vină alte mașini, în spatele acestora se formează  coadă. Pe partea dreaptă, lângă trecerea de pietoni, un indicator rutier distinctiv explică oricărui neavizat “interzis la stânga”.

Și pentru că vorbim despre traficul pe DN1, atragem atenția conducătorilor auto cât de riscant este să te îndrepți către Codlea Nord, să semnalizezi intenția de a intra în acest cartier și din ambele sensuri să circule mașini în coloană așa cum se întâmplă frecvent.  Nu ar fi mai simplu accesul prin strada 9 Mai din zona centru, acolo unde, în față la Restaurantul Cetate există zona de refugiu, fără să trebuiască să încurcăm ceilalți participanți la trafic?

În altă ordine de idei, poate că s-ar impune sesizarea comisiei de circulație din cadrul Primăriei Codlea, comisie care să analizeze fluidizarea traficului și optimizarea circulației în zonele intens circulate.  Și în acest sens rugăm conducătorii auto să vină cu propuneri pentru toate zonele din oraș, acolo unde aceștia consideră că întâmpină dificultăți, iar noi vom face adresă către factorii de decizie.

Până atunci, drumuri bune tuturor!

DSC_0003 (Copy) DSC_0007 (Copy) DSC_0009 (Copy)

 

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

7 COMENTARII

  1. Ai dreptate, este debandada insa nu ma mira nimic. Sambata, la ora 11 am observat 2 masini ale Politiei Codlea. Una (break-ul era parcat pe trotuar, in fata politiei, pe trecerea de pietoni, al -2-lea a trecut pe linia continua fara jena. Cum sa poti indrepta ceva cand ei isi bat joc de regului?

  2. Acolo la LIDL sa se delimiteze benzile ca sa nu se mai poata traversa peste ele iar la CODLEA NORD sa faca refugiu. Pana nu se intampla un accident ca sa se ia masuri nu cred ca se va face nimic.

  3. Chiar daca nu are legatura cu articolul, parerea mea e ca primaria orasului nici nu exista, strazi pe care trebuie sa faci slalom printre gropi, pline de pietris pentru care stim cine plateste! Si referitor la articol, politia chiar se implica din acest punct de vedere, stiu cazuri in care persoanele care au incalcat legea au platit, dar se pare ca nu e de ajuns, desi e singura masura care poate fii luata.

  4. apropo de strazi inchise circulatiei,strada noua de ce nu se deschide dinspre centru ca dupa distrugerea ei nu se mai lucreaza la strada de luni de zile….oare cand vom mai circula decent pe aceasta strada?

  5. Perfect de acord cu articolul!
    Primul lucru care ar trebui facut ca sa nu se mai vireze stanga in mod ilegal, ar fi sa se traseze marcaj discontinuu; macar pentru iesire. La intrare este giratoriul destul de aproape.
    Din alt punct de vedere insa, singurul rol al acelui giratoriu este sa poata intoarce cei care vor sa intre la Lidl din directia centru! (deci e degeaba) In rest, este o piedica in calea unui trafic fluent.
    Si apropo de un comentariu pe care Ovidiu l-a lasat acestui articol pe facebook, probabil ca daca drumul din beton din spatele primariei ar fi asfaltat, s-ar circula mai des pe acolo, iar oamenii ar merge intai la Penny, apoi la Lidl.
    Cat despre intrarea in Codlea Nord…. pe partea dreapta, aproape de acostamentul inexistent (acolo este un sant, nu acostament) este O BORDURA!! Daca acea bordura din beton nu ar fi acolo, un autoturism ar putea trece lejer pe langa un altul care asteapta sa vireze stanga.

    Codlea este plina de reguli tampite si de drumuri proaste!
    Sa nu discutam de asfaltul care s-a gaurit la 3 luni dupa asfaltare pe strazile Scheilor si Constitutiei.

LĂSAȚI UN MESAJ