Rezervarea unui loc de parcare de reşedinţă – Proceduri şi obligaţii

1
2.236 vizualizari
views

parcarile residentiale codlea

Pentru a veni în întâmpinarea  cetăţenilor interesaţi de atribuirea şi folosirea unui loc de parcare de reşedinţă în Municipiul Codlea, reprezentanţii primăriei au adus în completarea articolului postat anterior şi alte precizări.

Astfel, fiecare posesor de autoturism, solicitant al unui loc de parcare de reşedinţă, trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

  • Să aibă adresa de domiciliu într-un imobil aflat în imediata apropiere a parcării sau arondat locului închiriat. Prin adresa de domiciliu se întelege că solicitantul e proprietar sau utilizator de drept al imobilului ( fie că este vorba de contract de închiriere, de comodat ).
  • Solicitanţii noi care doresc să beneficieze de un loc de parcare de reşedinţă, vor avea obligaţia să încheie un contract de folosinţă cu U.A.T municipiul Codlea, act ce expiră la data de 31.12.2012, cu posibilitatea prelungirii pentru anul urmator.
  • Conform Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare, reînnoirea contractului de folosinţă se face numai cu acordul Unităţii Administrativ-Teritoriale Municipiului Codlea prin plata tarifului stipulat.

Beneficiarul are următoarele obligaţii:

  1. să achite tariful integral la termenele stabilite;
  2. să nu transmită şi să nu cedeze locul de parcare atribuit unei terţe persoane;
  3. să comunice administratorului orice fel de modificare intervenită în statutul său juridic sau în datele de identificare; în cazul în care locatarul a înstrăinat autoturismul sau apartamentul, el are obligaţia ca în termen de 10 zile să înştiinteze Serviciul Arhitect Şef din cadrul primăriei.

În cazul în care nu există locuri disponibile, cererea rămâne în aşteptare, până când un spaţiu în parcarea  de reşedinţă devine vacant, iar închirierea se realizează în funcţie de îndeplinirea condiţiilor de mai sus impuse beneficiarului. Acesta va primi Autorizaţia de Parcare vizată pentru anul în curs, care dovedeşte dreptul de utilizare a locului nominalizat, după ce parcurge procedura şi achitarea taxei aferente.

De asemenea, dacă numărul de cereri înregistrate nu acoperă numărul de locuri existente la acel moment, distribuirea acestora se face în ordinea prezentării solicitanţilor.

Dacă nu se achită tariful pentru prelungirea contractului în anul următor în termen de 30 de zile de la expirarea perioadei de valabilitate, acesta încetează de drept fără a se trimite o notificare expresă din partea reprezentanţilor primăriei. ( aceştia nu au obligaţia legală de a atenţiona în scris rezilierea  contractului).

Aducem înca o dată la cunoştinţă cititorilor care vor dori să încheie un contract de folosinţă pentru un loc de parcare, că trebuie să depună la sediul Unităţii Administrativ – Teritoriale Municipiul Codlea următoarele documente:

  • – cerere privind solicitarea unui loc de parcare de reşedinţă;
  • – copie C.I
  • – copie act de spaţiu;
  • – copie a talonului autoturismului;
  • – copie chitanţă ( tariful se încasează la casieriile de la Direcţia Generală Taxe şi Impozite din incinta primăriei).
Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

1 COMENTARIU

  1. Daca sunt locuri disponibile si nu le plateste nimeni dar se folosesc ce se intampla.
    Daca se plateste locul de parcare cine este raspunzator de ceea ce se fura din masini si de la masini.