Limitatoare de viteză la trecerile de pietoni

12
2.119 vizualizari
views

Limitatoare de viteza

Pentru evitarea evenimentelor negative și reducerea riscului accidentării pietonilor în trafic, pe raza municipiului Codlea, DN1, vor fi montate limitatoare de viteză. Experimental a fost pus un astfel de limitator la trecerea de pietoni din fața primăriei, calea de acces către cartierul de blocuri din Centrul Civic.

Limitatoare de viteză vor fi montate și pe drumul ștrandului, unde la începutul săptămânii după asfaltarea tronsonului, au fost semnalate câteva incidente.

Daca aveți idei și sugestii legat de locurile unde se impune montarea acestora, vă rugăm să vă exprimați opiniile în secțiunea comentarii sau pe facebook  https://www.facebook.com/groups/CodleaInfo/

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

12 COMENTARII

  1. Pe strada Nordului ar fi ideale aceste limitatoare! Zi de zi se aud franele soferilor grabiti sa se buseasca sau sa loveasca pe cineva. Cand se apropie de iesirea din oras nu mai tin cont de viteza.

  2. Eu cred ca aceste limitatoare de viteza trebuie montate numai in zonele cu trecere pentru pietoni unde se afla scoli si gradinite si nu pe DN1.
    Montarea acestor limitatoare in fata primariei m-i se pare o mare prostie.
    Aici avem poate 60-70metrii de sosea in linie dreapta si nu ai cum sa vi cu viteza mare, iar traficul este atat de intens incat creeaza ambuteaje Trecerea de pietoni este marcata corespunzator, iar soferii trebuie sa reduca viteza.
    Si ce s-a obtinut? Cozi la aceste treceri in asa masura ca blocheaza sensul giratoriu, poluare fonica si fum, in loc sa fluidizam traficul, si o uzura mai accetuata la masini, pe care o platim noi, locuitorii acestei urbe in special.
    De ce ce nu se pun acestea pe strada Laterala modernizata, unde un tanar teribilist a nenorocit acum cativa ani un copil de 7 ani. Si pot sa va spun ca sunt soferi care circula cu peste 80km/h pe acesta strada. Dar in cartierul Magurii pe strada Freziei unde este sens unic si masini parcate pe aproape jumatate din latimea strazii? Ce se intampla daca iese un copil dintre acele masini pe carosabil?

    Atunci care trecere de pietoni are prioritate si trebuie montate aceste limitatoare? Pe ce criteriu se face selectia? Toate?

    De ce nu se pot monta semnale luminoase intermitente de culoare galbena?

    • In fata la Generala 3 e o trecere de pietoni pe care in permanenta e parcata o masina, nu mai zic de ce se afla in apropierea ei. Probabil asteptam o tragedie si apoi se vor lua masuri. Ma intreb de ce a fost mutata trecerea acolo si nu a ramas la intrarea elevilor, unde si vizibilitatea e mai buna. Unde este amplasata acum e si un pic de curba.

    • Mereu am fost de parere (si imi mentin parerea) ca aceste limitatoare sunt o mare porcarie. Sunt bune acolo unde mai multe drumuri se intersecteaza, pe drumul principal, pentru a permite celor de pe drumurile secundare sa intre pe banda de mers (Ex: In Brasov la Petrosib), dar si acolo sunt 2. Cine trece in viteza peste unu sigur trece si peste cel de al 2-lea fara frica.

      La noi in Codlea la primarie e o mare imbecilitate pentru ca se face coada dinspre lidl pana in curba si daca vine unu care nu cunoaste zona ceva mai tare s-ar putea sa vedem ceva poc.

  3. Drumul reasfaltat spre strand care are in mai putin de 1km 4 limitatoare de viteza!! Care este scopul acestora in numar atat de mare?? Atat de aproape unul de celalalt!! Erau de ajuns maxim doua. Cand vad astfel de aberatii ma gandesc doar la un singur lucru, cineva are de castigat de pe urma montarii acestor limitatoare, o firma “apropiata” cuiva din primarie!! Se puteau face din asfalt aceste limitatoare. Odata gaurit asfaltul, apa si inghetul vor face restul.

    • Acele limitatoare au fost comandate si platite de catre administratia strandului, nu de primarie. S-a impus un numar de 4 limitatoare pentru ca asa au considerat ca este necesar, fiind avizati in acest sens.

  4. In parcul de pe strada muntisor se joaca foarte multi copii.
    Biciclete , role, trotinete si mingi sunt la discretie :))
    Orice sofer ar trebui sa stie ca dupa minge apare de obicei un copil
    Cred ca ar fi foarte utile acolo.
    Chiar 2 daca se poate

    • ar fi utile, nu zic nu, dar strada are in capatul ei indicator de limitare a vitezei la 30 km/h si limitare de gabarit !!! le respecta cineva?! in schimb noaptea nu poti dormi de “liniutzele” shumacherilor si scuteristilor sau de vibratul geamurilor de la camioanele grele

  5. Extraordinar de bune limitatoarele.
    In seara asta, dupa ce am mers toata strada lunga in spatele a 2 masini ce mergeau cu 35 Kmph, in apropiere de Pizza Alex a trebuit sa stau la coada care se formase din cauza limitatoatelor vietii. In felul asta un drum ce il faceam de obicei in 2-3 minute de mers lejer a durat aproximativ 10.

Lasă un răspuns la Matyas Renunțați la răspuns