Ce își propune Restaurant Popasul Căprioara pentru anul 2014

0
1.355 vizualizari
views

ciorba

În 2014, Restaurant Popasul Căprioara și-a propus ca în fiecare sâmbătă să ofere celor care îi calcă pragul un program diversificat, cu muzica de petrecere și voie bună și un meniu la doar 35 lei,  fără concurență. Indiferent de vreme sau anotimp, dacă este sâmăată seara, Popasul Capioara va fi la dispoziția clienților săi!

Totodată, informam cititorii nostri (contar zvonurilor) că Restaurant Popasul Căprioara nu mai aparține UNICOM, complexul care include și stația PECO fiind cumparat de către un om de afaceri care își dorește să investească în această zonă.

Popasul Căprioara este un brand al Codlei și trebuie repus pe picioare, declară unicul acționar, care privește totul cu maximă seriozitate. Conform studiului de fezabilitate dispus de către acesta, Popasul Caprioara se va bucura de mai multe investiții în infrastructură și va fi modernizat în totalitate.

Vom reveni pe parcurs cu planurile de investiții.

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic