Mândria de a fi elev în Colegiul Tehnic “Simion Mehedinţi”, pusă in umbră?

46
48.075 vizualizari
views
Colegiul Simion Mehedinti Codlea
Colegiul Simion Mehedinti Codlea

Colegiul Simion Mehedinti Codlea
Colegiul Simion Mehedinti Codlea

Începuturile scolii noastre sunt legate de anul 1926, când se înfiripa „Scoala de arte si meserii” ce avea menirea de a satisface viata cotidiana a comunitatii codlene si nu numai, pregatind elevi în diverse meserii.
Pot sa spun ca sunt mândra, ca eleva a Colegiului Tehnic „Simion Mehedinti” din orasul nostru, pentru ca stiu care sunt conditiile in acest colegiu, si va voi enumera câteva din motivele mândriei mele:
În acest colegiu învata peste 1000 de elevi care se pregatesc in diverse domenii de activitate, specializându-se in meserii cautate pe piata muncii.Cu cât domeniile de activitate sunt diverse, cu atât mai mult liceele sunt mai pregatite pentru a scoate oameni cu o forta de munca majora. Trebuie sa avem în vedere aceasta parte foarte importanta, si anume specializarile: Tehnician operator tehnica de calcul, Tehnician în gastronomie, Tehnician mecanic pentru întretinere si reparatii, Tehnician ecolog si protectia calitatii mediului, Tehnician in activitati economice, Tehnician designer mobila si amenajari interioare. Astfel, elevii pot alege din aceasta lista care va fi specializarea lor. Nu numai rezultatele (în note) în timpul liceului sunt importante, ci si daruirea si talentul fiecarui absolvent în parte.
Baza materiala a Colegiului Tehnic „Simion Mehedinti” este bine pusa la punct, laboratoarele fiind dotate cu toate materialele necesare pentru ca elevii sa poata sa îsi desfasoare activitatea, pentru a deveni meseriasi în ceea ce si-au ales sa faca pe viitor. Iar daca tot am adus vorba de acest aspect, as putea sa precizez ca in acest colegiu au loc multe activitati scolare si extrascolare, prin care elevii îsi arata aptitudinile, prin care se pot exprima si socializa.
Un alt motiv este: Colegiul Tehnic „Simion Mehedinti” colaboreaza cu întreprinderi, în care elevii fac practica, având un atu fata de eventualii concurenti la un anumit post!
Sa nu uitam de Centrul de Documentare si Informare, care este cel mai dotat de pe raza judetului!
De asemenea, avem un club de voluntari, Impact, care se implica în proiectele de voluntariat, dând o mâna de ajutor comunitatii. Prin intermediul acestui club a avut loc un schimb de experiente cu elevi din scoala noastra si o alta scoala din Turcia, colegii nostrii facându-si o idee despre modul de învatare din alta tara, o idee care ne-au împartasit-o tuturor.
Am dat doar câteva motive pentru care elevii ar trebui sa se simta mândrii, deoarece nu oricine are aceste beneficii! Lista poate continua, dar am adus în discutie doar câteva privilegii de care ne bucuram!

Madalina (eleva la Colegiul Tehnic Simion Mehedinti Codlea)

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

46 COMENTARII

  1. Domnisoara , o singura mare problema ai : lmba romana!!!
    Inveti intr-un colegiu bine dotat, cu cadre bine pregatite…

    Tot respectul pentru implicarea cadrelor didactice si nedidactice care au participat ani la rand la dotarea acestei scoli ! Ar fi de dorit ca toate acestea sa fie si pastrate …..e vorba de civilizatie, cultura, educatie…..

    • Mihaela,este de apreciat articolul Madalinei,a fost singura care a raspuns provocarii de a scrie un articol despre scoala in care invata!Cat despre greseli,uita-te ,te rog, si la comentariul tau,greselile apar si involuntar cand tastezi… 🙂 ..hai sa privim mesajul articolului… 😉

      • Privim mesajul, il intelegem, il apreciem. Exact asta am spus ( scris)- o singura mare problema : limba romana. Apar greseli de tastare, corect, dar cele de exprimare?!?
        Si ptr. ca ma intreba Madalina care sunt greselile, si ptr. ca nu ma pot abtine, subliniez cateva:
        1. ”nostrii”- se scrie cu un singur ”i”
        2. ”Cu cât domeniile de activitate sunt diverse, cu atât mai mult liceele sunt mai pregatite pentru a scoate oameni cu o forta de munca majora. ”……..?!?!?!? forta de munca majora?!?!….domeniile de activitate sunt diverse, cu atat liceele sunt mai pregatite?!?
        3. tehnician ”suporta” si cu ” t ” in interiorul propozitiei….
        4. ”Tehnician ecolog ” -nu exista ca specializare- pe cuvantul meu!!!
        5. ”…schimb de experiente cu elevi din scoala noastra si o alta scoala din Turcia” -schimb de experienta intre elevii din scoala noastra si elevii unei scoli din Turcia
        6.” o idee care ne-au împartasit-o ”- idee pe care ……..,

        Si as putea continua……Deci , clar nu m-am referit la greseli de tastare! Scuze ptr. lipsa acelui ”i”!
        Apreciez intentia si mandria, adaug si eu ca sunt mandra ca am facut parte din corpul profesoral al liceului, dar sa nu ne uitam menirea! Asta era ptr. Loredana. Apropo, abia astept sa ne cunoastem!

        • Nici ca se putea sa imi incepa altfel dimineata, decat zambind. Ultima propozitie m-a binedispus pentru toata ziua. Si eu abia astept! 🙂

          • Mersi Mihaela ,in numele Madalinei,ca ai punctat greselile,intotdeauna e bine sa ne asumam criticile si sa invatam din ele…oricum nu am spus ca nu ar exista greseli in articolul elevei,dar am apreciat ca a fost singuara care a raspuns provocarii de a scrie un articol!
            Si eu abia astept sa ne cunoastem! 🙂

  2. As putea corecta eu articolul? In alta ordine de idei, am un bun prieten scriitor. Este un tip foarte talentat, la cea de a 7-a carte publicata, dar este praf la gramatica. El stie acest lucru si nici macar nu se sinchiseste, corectura o face editura. 🙂

    • Eu nu am vazut greseli de „lmba romana” si, daca sunt, eu cred ca sunt minore:).Asta nu inseamna ca am probleme grave cu „lmba romana”:)

      • iata pe unde-s greselile …dar se pot indrepta cu perseverenta
        Turcia, colegii nostrii facându-se o idee despre modul de învatare din alta tara, o idee care ne-au împartasit-o tuturor.
        corect: Colegii nostri facandu-si ………………o idee pe care ne-a ……..

          • unii-s prea obsedati de cultura si educatie si multe alte lucruri pozitive care pot edifica societatea .Sa ramanem calmi si sa nu speram n-avem la ce .
            E frumos articolul!

        • Stelica, imi pare rau ca nu esti mandru:)! Greseala aia am remarcat-o si eu, doar dupa ce am citit pe site, dar asta nu inseamna ca trebuie sa criticam o persoana, dupa o greseala minora, de tastare:)!

      • GRAV E CA NICI NU-TI DAI SEAMA CA SUNT!!!!!!! SI NU SUNT MINORE, CREDE-MA PE CUVANT! TI-AM DAT CATEVA EXEMPLE MAI SUS, POATE AI CURIOZITATEA SA LE CITESTI! N-O SPUN CU RAUTATE CI CU TRISTETE PTR. CA VAD CA ,DE LA O ZI LA ALTA ,BIATA LIMBA ROMANA DEVINE OBIECT OPTIONAL …..PTR. CINEVA CARE VREA SA SCRIE, AR FI DE DORIT SA SE STRADUIASCA UN PIC MAI MULT!

        AM SCRIS CU MAJUSCULE SPECIAL PTR. A ATRAGE ATENTIA.

        • pai, totul se datoreaza unei profesoare care m-a fascinat si care mi-a dat de citit bibliografie .Pesimismul meu tine de zodie.

  3. Munca Madalinei este de apreciat, dar cu cat treaba ei devine mai serioasa, cu atat mai multe pareri pro si contra or sa apara. Cat despre gramatica in general, fiecare dintre voi sunteti pusi in fata acestei provocari. Si ce daca mai face cate o mica greseala? Toti o facem! O tanara ca ea mai are inca de invatat. Acordati-i aceasta sansa daca vreti sa dati nastere unor scriitori codleni. Caruia nu-i place articolul nu va face decat sa scoata la lumina anumite trasaturi negative ale autorului, iar celui ce-i place, va avea de invatat. Ea a reusit sa spuna ceva ce multi nu ar putea. E greu a spune ceva cand nimic nu ai de spus.

    • Multumesc mult Alexandru:)! Ai reusit sa ma binedispui:), eu stiu sa accept criticile, insa sa nu degeneram de la cateva greseli la o caracterizare, parerea mea.Tu stii cum sunt, macar partial, si stii ce imi poate capul:).Iti multumesc inca o data !

        • Nu am de unde sa stiu dacă este profesor sau nu, atâta timp cât are „Mihaela” aici:) ! De asemenea, şi al meu este ultimul comentariu:).Eu am răspuns provocării, şi am scris articolul!Am avut greşeli de exprimare, am înţeles, şi nu am zis vreodată că vreau sa scriu, sau ceva de genul cum mi-a zis mai sus!Nu toată lumea are 2 3 4 10 facultăţi, bine?Putea să îmi zică din prima care e problema, şi aşa cum mi-a zis acum „Madalina..” putea să zică de la inceput.Chiar dacă a zis „domnisoară” eu am înteles ce am vrut, iar continuarea, m-a făcut să înţeleg că acea adresare a fost răutăcioasă.Părerea mea.Hai sa nu mai privim cu supremaţie doar pentru că suntem mai avansaţi in …” civilizaţie, cultură, educaţie..”.Şi cu asta am cam spus totul!Vă doresc ” succesuri”, sănătate, şi cât mai multe articole (corecte sau incorecte).

        • Ba da, se poate la PER TU. Asta chiar nu e o problema. Nu ma deranjeaza absolut deloc. Iti dai seama cam cum ar fi sunat sa scriu ”Mihaela-profesoara”?!?! Respectul nu consta in formula de adresare sau pronumele de politete.

      • Madalina draga, o caracterizare presupune ceva mai mult decat am scris eu. Chiar si acest comentariu, desi scurt, contine greseli. Ca si al celui care te-a bine-dispus. Acesta este ultimul comentariu pe care-l mai fac pe aceasta tema. Nu vreau sa dau o amploare mai mare subiectului. Dar problema ta ramane, exista si ,pentru binele tau, ar fi bine sa incerci s-o rezolvi. Fara nici o rautate din partea mea!

  4. ” Dar problema ta ramane, exista si ,pentru binele tau, ar fi bine sa incerci s-o rezolvi. Fara nici o rautate din partea mea!”

    Am citat din comentariul de mai sus si vreau sa intreb si eu ceva!!! Se pune virgula dupa prepozitia „si”?

    • Ghita, tot fara nicio rautate nici din partea mea, nu vrei tu sa iei sau sa oferi lectii de gramatica in alta parte? Adicatelea, comentariul tau nu are nicio legatura cu articolul in sine. Raspunsul din citatul de mai sus, este DA (pentru cultura ta generala), iar la urmatorul comentariu total „dezinteresat” si „fara nicio rautate”, care nu va avea legatura cu articolul, promit eu sa ramai la usa, „Ghita”!

    • Se vede ca esti nou pe aici! Mada a scris un articol frumos, la obiect, despre ce simte ea. Daca a facut greseli de gramatica, de tiparire sau de oricare altele, nu dam cu parul! Crede-ma, as fi fost primul la corecturi! 🙂 D-soara este inca la scoala, sunt multi care au absolvit scoli peste scoli si inca nu stiu sa scrie! Ti-as da un exemplu, unul care chiar daca da copy-paste la ceva corect, tot ii apar greseli!

  5. Pentru intelegerea mea.
    Articolul este scris la „Editoriale” in „opinia cititorului”. ar putea admite greseli, daca: n-ar fii scris despre „invatamant”. Dar greselile sunt gramaticale si de topica. Spor la invatat Doamnei Madalina.
    Redactia, ar fii putut sa arunce o privire peste articol inainte de publicare.

  6. sper ca redactia sa-mi dea iertare ca raspund tot eu: daca ar fi corectat, unde mai erau comentariile noastre? Sau mai bine, sa corecteze redactia toate comment-urile, sa fim fericiti cu totii si sa nu intelegem nimic :)))
    Fratilor, sa ne intelegem, incurajati tineretul sa scrie, sa citeasca, SA CORECTEZE!!!!! Va rog sa nu le dati in cap, va rog sa nu-i demoralizati de pe acum…
    daca sunt sub 20 de ani, nu avem la ce ne astepta mai mult, decat la o proza sau o poezie frumoasa scrisa cu greseli gramaticale, din care noi, cei care mai citim si vrem sa mai citim ceva, intelegem totusi ce vor sa scrie (sau nu). Trebuie incurajati tinerii sa scrie mai mult, altfel, din poporul de poeti, cu stramosi ca Ovidiu, o sa ne pierdem urma…..

  7. Critica pote sa fie constructiva daca este obiectiva. (destructiva daca cel(a) criticat(a) este prea orolios(a) si o vede subiectiv). Sper ca Doamna Madalina sa vada situatia pozitiv si sa invete din ea. Departe de mine de a o ataca personal… nici nu o cunosc… succes in continuare si nu va lasati descurajata!

    • 🙂 Eu stiu sa apreciez criticile, insa depinde de caz.Dar, zic asa: inainte sa se arunce cu noroi intr’o persoana, mai bine tii parerea pentru tine, asta a fost cazul anumitor persoane,M’am saturat sa explic: NU MA CRED SCRIITOARE,NU AM SCRIS CA SA ARAT CAT DE BREAZA SUNT EU, ci doar am raspuns la o provocare.Romana nu este punctul meu forte, altfel, ma duceam la filologie, sau ceva de genul asta, eu prefer lucrurile scurte si la obiect, cu un raspuns clar, nu sa aberez ca sa fac nu stiu ce compuneri.Nu ma intereseaza, si nici nu ma va interesa partea asta cu scrisul! Am acceptat criticile, insa nu accept sa fiu tarata prin noroi.Am 18 ani , si 11 clase, nu am 3 facultati,nu am studiat la Litere(sau cum o fi facultatea aia).Eu niciodata nu am fost de acord sa fiu tarata in noroi, pentru ca fiecare stie cat il duce, si nu dau dreptul nimanui sa ma injoseasca.[ Domnul Horatiu, sunt inca pustoaica, puteti sa imi spuneti pe nume.Madalina ]…O seara placuta va doresc!

  8. Putem sa fi mandrii, de o unitatea scolara care la bacalaureat din prima sesiune au luat examenul numai 13 elevi.
    Oare este o mandrie.
    Mai au multe de invatat si elevii dar si profesorii.
    Cadrele didactice calificate au plecat de mult din aceasta unitate de invatamant.
    Intrebare
    Am de ce sa fiu mandru?

  9. si fiul meu a terminat la acest colegiu si a luat bac-ul in prima sesiune.nu sunt de vina profesorii ca elevii nu invata .eu am vazut ce a invatat fiul meu si pot sa spun ca a avut un profesor de matematica din Brasov in cei patru ani de liceu si a inteles foarte bine de la el matematica.deasemenea, a avut si la limba romana in ultimii doi ani o profesoara foarte buna care ii chema la pregatire dupa orele de curs fara a i se plati aceste ore, insa erau doar doi-trei elevi interesati sa invete.restul nu.si profesorul de matematica facea pregatire suplimentara cu cei care doreau sa mai invete, dar prezenta la acele ore era extrem de redusa, desi orele erau gratuite.in concluzie: numai dati vina pe cadrele didactice si puneti mana pe carte!

  10. Mădălina dragă, nu mai încerca să faci pe interesanta şi acceptă-ţi greşeala. Nu vreau să te critic sau să te judec, dar dacă erai atât de inteligentă, erai la un liceu mult mai bun. Liceul lasă de dorit. Dacă era atât de bun liceul Simion Mehedinţi, de ce doar câţiva elevi iau BAC-ul, iar din Şaguna şi Moisil iau toţi BAC-ul ?
    Să fim realişti, iar dumneavoastră, doamnă Loredana, câteodată comentaţi când nu este cazul şi apăraţi pe cine nu trebuie. Cu tot respectul dar atitudinea Mădălinei nu este una de copil inteligent.
    Mândria de a fi elev în Colegiul Tehnic „Simion Mehedinţi ” ?!
    Mie mi-ar fi ruşine să fi fost în acest liceu, dar să mai şi postez un articol scris greşit dând dovadă de ” ce liceu bun ” urmez.
    Domnule Ovidiu, aveţi dreptate, însă pe mine nu m-a revoltat felul în care a scris, ci atitudinea ei de superioritate şi cum îi ia pe alţii peste picior, din timp ce ea a făcut o greşeală mai mare. Toata lumea greşeşte, dar dacă greşeşti, măcar nu o mai ţine pe a ta.
    Succes în continuare.
    Irina C.

  11. Buna ziua tuturor ! ! nu vad de ce faceti atata tam tam pe baza discursului facut de Madalina ! cu totii avem cateva greseli de ortografie, de exprimare si mai ales in viata . eu raspund din propria experienta : am facut liceul aici la Grup Scolar Industrial „ Simion Mehedinti„ Codlea , asa cum se numea pe timpul cand am invatat si vreau sa spun ca nu imi pare rau deloc . Ba mai mult, ma simt foarte usurat sa zic ca mi`au placut foarte mult acei 4 ani de liceu . mai cu bune mai cu rele .. am trecut cu bine peste tot !
    ma bucur ca sunt inca elevi care sunt interesati sa invete .
    eu de`abia astept sa vedem daca se va putea sa aibe loc intalnirea de 10 ani de cand am terminat clasa a XII`a . Toti cei 4 ani de liceu imi aduc amintiri foarte placute ! si ash da orice din viata sa mai fac odata liceu`, dar cu aceeiasi colegi 😀
    Multumesc ! O zii buna tuturor ! ! !

Comments are closed.