Kaufland face lumină în cazul vânzătoarei din Odorheiu Secuiesc

0
7.801 vizualizari
views

Tot tam-tam-ul mediatic provocat de refuzul unei vânzătoare din Odorheiu Secuiesc de a servi un client vorbitor de limbă română are la bază acțiunea premeditată a clientului, precizează într-un comunicat de presă conducerea Kaufland. Ce spun șefii de la Kaufland?

”La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.

Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acestea, el a revenit a doua oară la ora 9:37 și apoi a treia oară la ora 9:47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare.

Autorul filmului a omis să precizeze că filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră.

Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern.

Kaufland este o companie în care lucrează oameni de diferite naționalități și toți punem pe primul loc amabilitatea și respectul față de client, aspecte absolut definitorii pentru activitatea noastră, oriunde am lucra. ” – vezi comunicatul integral AICI

Concluzionăm că în acest caz românul nostru a fost mai ungur decât vânzătoarea. Așadar, adevărul este undeva la mijloc, iar șovinismul nu ar trebui să umbrească nici maghiarii și nici românii.

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

LĂSAȚI UN MESAJ