Barsa Prod 2012 Cooperativa Agricolă caută Asistent Manager! Care sunt cerințele pentru ocuparea postului și ce oferă angajatorul?
Secretara – Asistent Manager
Dorim extinderea echipei cu o persoana de sex feminin pentru functia de secretară – Asistent manager
Cerinte:
– studii superioare preferabil profil juridic sau economic;
– minim 1 ani experienta intr-o pozitie similara;
– cunoștințe de operare PC și de utilizare a pachetului Office;
– cunostinte de secretariat;
– capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
– capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
– capacitate de a respecta termene limita;
– atentie catre detalii;
– placere si abilitate de a invata lucruri noi;
– responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
-persoana flexibila si rezistenta la stres
– persoana responsabila, comunicativa si de incredere
– aptitudini organizatorice, proactivitate si planificare
Alte competente:
– Abilitati excelente de comunicare
-Atentie distributiva si capacitate de concentrare
– Persoana disponibila unui orar de lucru prelungit.
– Prezenta agreabila;
-Vor fi selectate doar CV-urile insotite de poze.
RESPONSABILITATI :
– Realizarea formalitatilor in ceea ce priveste noii angajati si angajatii ce parasesc compania;
– Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
– sortare si distribuire corespondenta;
– redactarea corespondentei, hotarari si decizii emise de conducerea societatii;
– asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
– preluarea apelurilor telefonice;
– activitati de protocol;
– tine evidenta registrelor de intrare/iesire a documentelor;
– relatia cu furnizorii de servicii
– alte activitati specifice postului;
– Elaborare si redactare rapoarte, contracte comerciale, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
– Mentinere relatiilor cu clientii, banca si alte institutii ( Agentia de Protectie a Mediului; Directia Sanitar Veterinara etc. );
– urmareste valabilitatea autorizatiilor emise de institutiile statului ( DSV, APM,SGA) si intocmeste documentatia necesara emiterii/prelungirii acestora;
– urmareste valabilitatea documentelor parcului auto al cooperativei ( autorizatii DSV, RCA, ITP, Rovinieta) si discuta cu furnizorii de servicii pentru prelungirea acestora;
-permis de conducere categoria B.
Daca ai abilitatile necesare si vrei sa ni te alaturi, te rugam sa ne trimiti un CV sau sa ne suni pe numarul de tel/whatsapp: 0743 111 111
email: cooperativabarsaprod@gmail .com
Pachetul salarial este format dintr-o suma fixa care va fi stabilita in functie de pregatirea fiecaruia, valoare cuprinsa intre 2500lei si 3000 lei net si alte beneficii salariale bazate pe performanta.