Tot mai multe voci se ridică nemulțumite de execuția lucrărilor la cel mai nou sens giratoriu din oraș. Lucrarea care s-a dorit să aducă un plus în fluidizarea traficului pare să îngreuneze la acest moment circulația din varii motive. Am analizat proiectul care dă foarte bine pe hârtie, acesta fiind prevazut cu o bandă de 8 m lățime în sensul giratoriu, ai spune suficient să întorci avionul, însă mașinile mari se poticnesc dacă vin dinspre drumul Vulcanului și vor să intre în DN1 spre Brașov. Aceeași problemă o au și dacă vor să revină pe drumul Vulcanului. Cine sunt vinovații? Proiectantul a cărui proiect nu este conform cu realitatea sau executantul? În urma unor sesizări imediate după terminarea lucrărilor, sensul giratoriu a fost diminuat în circumferință, iar spațiul a fost umplut cu piatră cubică?
Lăsând la o parte aspectul, orice șofer știe că aderența nu este aceeași între piatră și asfalt. Confirmă acest lucru și lucrători din cadrul Poliției Rutiere. Și cum treaba s-a făcut de mântuială, piatra a cedat sub forța de frecare și greutatea mașinilor de mare tonaj. Probabil că au lipsit câteva roabe de asfalt bun pentru a duce lucrurile la bun sfârșit.
După sesizarea făcută de redacția noastră, factori de decizie din cadrul primăriei au făcut o adresă către firma care a executat lucrările, acestea aflându-se în garanție, iar firma a trimis o echipă de ,,specialiști” care a așezat piatra la loc. Să speram că pentru administrația locală atribuirea lucrării unei firme care lucrează ieftin și prost îi va fi învățătură de minte, iar pe viitor recepția lucrărilor se va face cu simț de răspundere.
atribuirea lucrării unei firme care lucrează ieftin și prost, sau unei firme (Gothic srl.) din aceeasi oala politica? (USl)
Nu oala politica este esentiala, ci faptul ca indiferent cui i-ar fi fost atribuita lucrarea la pretul corect in urma ofertelor primite, firma respectiva ar fi trebuit sa o execute cu simt de raspundere. Pe mine nu ma intereseaza ca lucrarea a castigat-o SC ,,Avantul Prabusirea” sau ,,Cooperativa Munca in Zadar”, pe mine ma deranjeaza ca increderea acordata de administratie acelei firme a fost inselata.
problema cea mare este ca traficul greu sugruma circulatia in orasul nostru. domnilor „factori de decizie”, scapati-ne de traficul greu din oras si va fac o statuie. locuiesc pe strada Noua, este incredibil cum circula camioanele de mare tonaj pe acea strada, cu viteza maxima, mai ales noaptea. Casele de pe strada au crapat, iar zgomotul facut este infernal. Limita de viteza pt ele este de 30 km/h, dar politia sta la trecerea de pietoni in centru, in loc sa stea pe centura.
Se cunoaste proiectantul? O fi acelasi care a proiectat si cateva sensuri giratorii criminale prin Brasov?
Trec aproape zilnic prin acest sens giratoriu nu este atat de rau pe cat il critici, sunt altele in Brasov mult mai prost gandite si executate….Cat despre piatra cubica daca imi permiti un punct de vedere a fost aleasa datorita costul ridicat de manopera pe m2 , cu siguranta firma a accepta aceasta varianta obtinand niste banuti in plus, varianta cu covor asfaltic fiind cea mai rentabila si mai putin costisitoare, dar cine sa se gandeasca la astea? Traim in Romania totul se face din birou si toata lumea inchide ochii…cu siguranta acesta solutie cu piatra cubica de-a lungul timpul s-a dovedit nerentabila…in marea majoritate a sensurilor giratorii…dar cine sa invete din greseli ? Nu stiu cat de vinovat este executantul,dar stiu cu siguranta ca o astfel de piatra nu face bine autoturismului, as spune ca nu a fost gandit suficient de mult acest proiect si inca o dovada de incompetenta de partea sistemului care arata cu mana …! Oricum sa te astepti ca „respectivele” vor iesi la „plimbare” .
Comments are closed.