Grupul elevilor de performanţă de la Liceul Teoretic Codlea

1
1.597 vizualizari
views

olimpici liceul-teoretic-codlea

Grupul elevilor de performanţă de la Liceul Teoretic Codlea, a confirmat şi anul acesta prin premii şi menţiuni obţinute la faza judeţeană a olimpiadelor şcolare valoarea activităţilor de excelenţă din unitatea şcolară ,astfel:

1. MUNTEAN ALEX OCTAVIAN clasa a XII a A premiul I la Olimpiada de Logică Argumentare şi Comunicare – participare la Olimpiada Naţională.

2. FERNOAGĂ PAUL VLAD clasa a XII a A premiul al II-lea la Olimpiada de Logică şi Argumentare şi Comunicare.

3. VEREŞ VANESA clasa a VIII a B premiul al II-lea la Olimpiada de Religie.

4. IGNAT DARIUS clasa a X  a A premiul al III-lea la Olimpiada de Istorie.

5. APOSTOL PATRICIA clasa a X a B menţiune la Olimpiada de Istorie.

6. POP LUIZA clasa a XII a C menţiune la Olimpiada de Sociologie.

7. Echipa de volei băieţi –liceu- locul IV la Olimpiada sportului şcolar.

8. NECULOIU CRISTINA clasa a IX a B menţiune  la Olimpiada de Limba şi literatura română

9. DRAGUŢ  IOANA clasa a XI a A menţiune la Olimpiada de psihologie.

10. COCONETE GABRIELA clasa a V a B menţiune la Olimpada de Educaţie Tehnologică.

11. LENGYEL EDUARD clasa a VII a G menţiune la Olimpiada de Limba germană maternă.

Aceste rezultate au fost posibile prin activitatea deosebită a următorilor dascăli:

-profesor Cutieru Gheorghe – Socio-umane,

-profesor Moraru Nicoleta – Religie

-profesor Manea Vasile – Istorie

-profesor Scurtu Marioara – Socio-umane

-profesor Biro Eliza – Limba si literatura română

-profesor Robu Stelian – Educaţie fizica şi sport

-profesor Radu Georgeta – Educaţie tehnologică

-profesor Iordachi Sînziana – Limba germană maternă

D I R E C T O R ,

Prof. CUTIERU Gheorghe

Agentie Web | Creare Site Web | Mentenanta Web | Optimizare SEO | Design Grafic

1 COMENTARIU

  1. Felicitari elevilor participanti, elevi care an de an ne bucura prin prestanta lor in diverse concursuri. Nu in ultimul rand felicitari Dascalilor pentru daruire si implicare.

Comments are closed.